De fantastiska och bästa 4 månaderna i mitt liv

Hej allihopa.

Jag är brun som en kaka och jag njuter nu verkligen av all sol och värme jag får här på Cypern! Särskilt allt bad i det klarblåa havet hihi.
Men nu är det ju såhära att jag och min pojkvän ska fira 4 månader med varann! Eller fira och fira blir det
verkligen inte.. Blir att prata lite på Skype som vanligt de vi har gjort nästan varenda kväll nu när jag har varit borta ^^
Men jag älskar han, över hela mitt hjärta, du är bäst Robin! ♥
I Love you

Jag kommer tillbaka om snart 4 dagar!
Och imorgon blir det delfin safari i 3 timmar, hur grymt blir inte det?!

Kommentarer
Hanna

Men åh. Vad söt du är!!! Taggar att få träffa dig med. Du verkar vara värsta skön o glad. Ha hört massa bra om dig :')

2011-08-19 @ 23:22:03
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0