INFO. OM DESIGNER

Nu tänkte jag länka min fina skönhet som heter Cornelia Borgström.
Som jag har gjort en enkel design åt!

Om det är någon här som skulle vilja att jag skulle göra en design åt en så är det bara att kommentera
i mitt kommentar fält om ni går in på mitt inlägg! Men då tar jag betalt för ungefär 100-150 :- ungefär.
Beror helt och hållet på hur avanserat och om ni vill ha header m.m.

Men iaf! Om det är någon jag känner/ ni har mig på mobilen så är det bara och smsa eller slå en pling!
Alltid kul och prata och det går mycket fortare! ^^
Men det beror också på om jag skulle hinna med design nu också, min pojkvän kommer upp snart!! ♥
Jag har börjat 1an på gymnasiet, är lite segt att komma hem 2 dagar i veckan 18:00 eller efter..
Så, det är bara och höra av er så får vi se om jag har tid till att ordna något! Men, gör inge gratis
design längre till någon. Tar tid och vill lägga ner energi för ett jobb som är värt något också.

Men idag gick det bra i skolan, media as najz! 3 ½ timmes hål.. Men nu ska jag kila mot matbordet och
fika det sista för kvällen sedan dra mig mot min fin fina säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0