The big love to all my friends and boyfriend, hope you guys read this!

Jag saknar mina så fina vänner så otroligt mycket, måste vänta ända tills gymnasiet har börjat, tack och lov så går alla på samma skola som mig, men inte på samma "avdelning" typ.. tror jag i alla fall haha! Ne men, stor saknad till er mina underbara vänner!


Cornelias bild som jag snodde från fb! ^^
Jag och finisen Linn!

Saknaden till min pojkvän, är så jävla stor, kan gråta varenda kväll liksom bara för att jag inte får va hos han/eller att han är hos mig.. Så det suger ganska så jävla hårt. Men vi båda visste ju att det skulle va tungt med långdistans och vem fan förstår inte det? Aja, det är bara och bita ihop och njuta varenda sekund med han!


.... Sedan efter så snodde jag också denna bild från min farbror! h3h3
Love to uu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0