Hej flicka lilla

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2011/kul_178220250.jpg

(OM INGEN SER BILDEN)

ursäkta din blogg är kanske fin men min är bättre en dig ursäkta gå och fixar dig så du blir snygg som jag bitch

Måste visa detta för er. Jag loggade in på min gamla blogg [HÄR] och då såg jag en kommentar från en tjej som tydligen heter Louise Konga och skriver om sitt liv m.m. Men alltså.. denna kommentar som hon skrev till mig för en månad sedan.. Jag måste verkligen fråga, vad är detta? Vem
fan är du? Vad är ditt problem? Jag ska egentligen inte bry mig ett dugg eftersom du är så liten och vill nog bara ha en Kissie blogg som ingen annan vill ha. (Eller var en attityds blogg) eller vafan ska man kalla hennes blogg? Aja w/e.

Det jag inte förstår är att du verkligen orkar skriva såhär på andras bloggar och må bra av det sedan efter.
Sorry men måste verkligen skriva min åsikt på min blogg eftersom hon tycker att jag ska "fixa" till mig och bli lika
snygg som dig. Pff.. Du är dum i huvudet. Btw, lär dig svenska.

Hej då =D
Ah nu känns det bättre igen.

Kommentarer
Kajsabajsa

Rebecka ta inte åt dig av nån liten bitch som inte vet bättre, din blogg är toppen (uppdatera oftare bara^^) och du är sjukligt jävla snygg så ingen kan säga annat! Puss

2011-12-07 @ 21:46:59
Louise

KISS MY ASS BITCH/Louise

2011-12-07 @ 21:50:15
Anonym

Du är efter va??!!!

2011-12-07 @ 22:09:47
Linn

Vad ska man säga? Lol på henne. Du är bäst <3

2011-12-08 @ 09:38:41
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com
Louise

haha, synd att du bara kan en ord som du skriver 24/7, jag har inte tid med såna fitta som du!!!

2011-12-08 @ 12:26:06
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0