Omfg

Måste verkligen skriva detta som typ alla borde störa sig på, på FACEBOOK....

När en del människor är på fest och sen ba "fyllestatus" så skriver de nå skit och så vet man själv att de inte är ens fulla, det irriterar mig som fan, att va såna jävla attention wh*re, (JAG ÄLSKAR UTTRYCKET OK?!?) det irriterade mig, och Anna speciellt.. HAHA
Jag pekar ju inte ut någon, bara att de flesta gör det, irriterar mig lite smått, så det är därför jag var tvungen att skriva detta inlägg! Håller någon med mig och Anna smått?

Dog lite inombords när man läser allt skit på fb, såklart skriver alla en massa jävla onödiga statusar 24/7, men  alltså, varför ens skriva "Dags för att dejta kudden" som Anna sa till mig, då höll jag på att döööö vad fult alltså..
Det enda jag skriver oftast är det som typ, hände mig, som nyss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2011/bakjs_178558260.jpg

Detta, är vad jag tycker är skit roligt att posta upp på fb eller bara läsa allmänt! (Eller när jag drar till Stockholm så folk vet att jag åker, eller att min pojkvän kommer upp, för det är verkligen något som betyder för mig så otroligt mycket! Men som Anna säger, såklart ska man dölja deras inlägg som man kan göra på fb, men det tycker jag är så tråkigt att göra :( Så jag får leva med era statusar då..

(Och varför jag inte skriver ett inlägg om detta på facebook, är för att jag inte vill ha uppror med en del människor eftersom att jag pekar ju inte ut någon som sagt, men vill bara få det ur mig och att de människor  som gör det kanske ska tänka på att det är ganska så töntigt av sig och göra så.
Ni som gör det, jag menar inte att ni är dum i huvudet, vill bara att ni ska tänka på det framöver på hur lite brydda människor är egentligen. Fast jag är ju brydd, eftersom att jag är så jävla störd på det!)

Åh, nu blev det bara jobbigt att skriva tbh..



Nu ska jag göra mig i ordning och fixa mig till LINNZ TJEJ MIDDAG! Grymt kommer det blir säger jag bara! ;)
Btw, jag blev ganska nöjd med luggan, inget att man ångrar exakt :)


Ah nu känns det bättre att få det sagt på bloggen ! :'D



Kommentarer
danni

AHH JAG ÄR INTE ENSAM

2011-12-13 @ 20:30:58
URL: http://danielahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0