1,2,3,4,5,6,7 & 8



1a & 2a bilden är dagen då jag fick ta bort min hemska metallmun.. Var den lyckligaste tjejen någonsin då!
3e bilden är dagen då hela 9c skulle dra på Kina Resturangen och äta sin välförtjänta middag!
4e bilden var på sommarlovet då min pojkvän var här och vi såg på film och vi hade köpt godis för över 100 kr och massa annat tjockt. Smala tjockisar :')
5e bilden vill jag bara visa hur brun jag var, ser ut som en blek fis nu :( men inte lika blek som Lalle.. livet känns
bra haha!
6e bilden var ju som sagt då när jag var i det varma landet Grekland, på den finaste ön Cypern. Vill verkligen
dit igen med de närmsta faktiskt.. (homies alltså and maybe a boyfriend to me! ;-))
7e bilden var då innan jag hade klippt mig, ångrar mig som fan nu att jag en slog numret till jävla frisören..
8e bilden är från idag, då jag liggar i soffan, med en grymt älska tröja och ont i magen som fan.. ska plugga och städa rummet idag och
förmodligen hjälpa mamma med att laga mat som pappa sa åt mig igår.. HOPPAS INTE DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0