I'm sorry

http://data.fuskbugg.se/skalman02/490bbb8f_bajs.jpg

Om ingen ser vad det står så står det detta
"När ska personer som du lära er att inaktivera högerclick inte hjälper. sen att du har snott bilden från http://united-metal.ru/uploads/posts/2011-08/1312792344__.jpg det gör inte att det är mer ok.. Popups är jobbiga och ivägen så sluta med sådant fjanteri. Sådant höll man på med under 90 talet då man inte visste bättre."

Alltså, liksom grejen med det första du skrev, att jag orkar fan inte lägga ner tid och gräva i
mina kodmallar och hitta den dära jävla popup "förbjudet att sno bilder" och radera den sedan
efter. Får väl fixa till den eftersom den stör folk så mycket då. Jag har vetat det i över 1 år och
jag trodde inte såna som du skulle klaga på min blogg om sådant faktiskt. Så okunnig är jag
inte hörredudu. Och den dära sista spyiga kommentaren, det tyckte jag bara var onödig
faktiskt.
Grejen är, jag har inte tagit bilden och skrivit att det är min, jag har bara använt den bilden för
att visa vad jag menar för album faktiskt!
Men nu efter när du kommenterade och skrev att jag hade "snott" bilden så kommer jag länka
hemsidan, eller personen som postade, w/e. Grejen är att jag har inte snott bilden, jag har
bara kopierat bilden, sedan efter visat vilket album det var! That's it.

Ursäkta om du blev upprörd antar jag.

Din kommentar gjorde min dag. Thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0