Den 20e juni 2012

5 veckors jobb, det känns hur jävla bra som helst. Tjänar mycket pengar, får göra roliga saker (eller saker jag uppskattar att få göra) och en fin miljö! :)
Sedan efter så har min vecka varit stressig och jobbig. Jobbat, städat, introduktionskurs i 3 h och bara allmänt stressat i hjärnan faktiskt. :(
Men nu känns det bättre eftersom jag ska till Stockholm imorgon och då får jag äntligen krama och pussa på Robin. Åh vad jag älskar dig.
 
Allt känns bra nu fast alla känslor är ju nästan kvar. I slutet av augusti ska jag och mamsen dra till Luleå till någon gubbe och snacka.. minns verkligen inte vad det hette men vi ska kolla lite grejer och göra en utredning och sedan efter så får jag veta svaren jag vill ha besvarade på!
 
Efter duschen i dag så gick jag, Johannes och min hund Mimmi till mormor och käkade jordgubbar. ^^
Gott och mysigt att få träffa min älskade mormor. ♥
 
Nu ska jag stänga av allting och lägga mig i sängen. Förmodligen ska jag se på lite tv så man blir lite extra trött och sedan efter sova. Skönt.
 
Ha det bäst Norrland, imorgon åker jag till Stockholm.
 

Kommentarer
rebecka niemi

sv: Åh tack så mycket, är dock jätte ovan att se mig i en annan hårfärg nu så vet inte vad jag själv ska tycka, men tack! :)

2012-06-30 @ 16:35:42
URL: http://rebeckaniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0