12 mars 2012

Jag hatar att jag inte kan få träffa dig när jag vill
Jag hatar att inte kunna få krama dig när jag vill
Att få kyssa dig
Hålla din hand
Se dig le
Skratta med dig
Brottas
Kunna gå och visa alla att du är min
Lyssna på musik och mysa i sängen
Tjocka oss när man ser på film
Köpa Pringles rör på Ica varenda dag
Bokstavligen allt.

Och det har bara gått ca 2 dagar sen vi var med varandra. Fyfan vad smärtsamt det är med distansen mellan oss. Fyfan vad jag hatar den. Alla jävlar som bor ett kvarter (MINST) från sin partner, ska vara jävligt lyckligt skattade.
När folk klagar om sin pojkvän/flickvän för att man är med varandra för ofta. Gå och dö.
Ni förstår inte vad jag går igenom, och vad alla andra människor som gör det också.

Jag är så fruktansvärt arg men samt ledsen på en och samma gång. Bara bubblar inom mig faktiskt..
Kände att detta inlägg blev lite personligt. Aja, vad har man en blogg till för annars om man har den som en dagbok? Nej, nu ska jag gå och gråta mig till sömns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0