30 mars 2012

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/blommar_196220838.jpg
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/blommar2_196220865.jpg

Hej allihopa. Nu är jag tillbaka antar jag? Nae egentligen inte.. Har bara inget att göra så då blir det att berätta läget!
Sitter på Skype med Robin, förvånade? Annars så lyssnar jag på lite låtar av Metallica och jag börjar faktiskt gilla dem allt starkare nu! (Robin skickar alla bra låtar haha..)
Annars så har min fredag varit väldigt bra. Bra start på morgonen, fin skoldag och solen sken som bara den! Kom hem och handlade med mamsen på ICA och sen gjorde vi tacos! Världens fredagsmys :') Nu sitter jag bara vid datorn och tar det lugnt!
Vad mer? - Jag ska åka till Stockholm om snart 5 hela dagar och då får jag äntligen ligga och gosa med den bästa igen! Love you. ♥

Nu ser jag på "Ensam hemma" på kanal 7 och den är så himla bra!! Ne, nu ska jag försöka kolla på lite skor till sommaren.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0