Lördag den 17e mars 2012 - 11 månader tillsammans.



Idag har jag och Robin 11 månader tillsammans. Dessa månader vi har haft med varandra, är verkligen de bästa månaderna i mitt liv!! Nu är det bara 19 dagar kvar tills vi träffas igen. Biljetterna är bokade, känner lugnet nu. Åh allt är bara så jävla bra nu! :') Kan verkligen inte bli någon bättre dag idag.
Robin, du är verkligen det viktigaste som finns, och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Fyfan vad jag är förälskad i dig! Du är den underbaraste personen som finns och jag älskar dig, över hela mitt hjärta. ♥

Här är en video på mig och Robin från sportlovet, inget speciellt, men alltid roligt att kunna lägga upp minnen på en video och kolla om och om igen.
Puss.

Kommentarer
Linnéa

Hejsan :)

Hitta din blogg på blogstart.se så tänkte lämna en kommentar och tipsa lite fort om min blogg. Den är inget märkvärdigt, men om du vill ha lite recensioner om big brother, filmtips, fina citat eller bara lite läsning så kan du bara klicka in till mig, men om du inte har lust, så vill jag bara önska dig en toppen bra dag :D

KRAM

2012-03-18 @ 20:16:13
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0