Tidsfördrivning 2012

10 saker jag tycker om:
Vår & sommar.
Fotografera.
Målade naglar.
Min kamera.
Tv serien Chuck.
Blusar.
Flyga till Stockholm och spendera hela loven med min pojkvän. ♥
Gå en lång promenad med hunden när det är sol ute.
Shorts och linne + gladiatorsandaler.
Resa till varma länder.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/cypern-jpg44_193943006.jpg

9 saker jag tycker mindre om:
Långdistansen mellan mig och Robin.
Åka till sjukhuset.
Massvis med hår från katten.. (men jag älskar honom ändå :').
Vänner som sviker en.
Facebook (hemsidan har tagit över allas liv).
Hårbollar. :(
Hösten, den är så grå och tråkig.
Pendla med buss.
Den nya 2½ men (!!)

BILD BORTTAGEN

8 bloggar jag läser:
Cornelia Borgström
Hanna Fjellstedt
Linn Mäkelä
Vilma Henricson
Elin Vikenäs
Anna Wikström
Isabella Johansson
Cornelia

7 saker jag vill göra i framtiden:
Hoppa fallskärm.
Resa till Egypten och snorkla.
Åka till Åre med mina nära och kära och åka skidor i en vecka.
Lyssna på Avenged Sevenfold live.
Dra till Tyskland och joina festivalen Wacken!!
Cykla till en stor äng och ha en liten picknick.
Köpa en fjärrutlösare till min Canon.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/snorkla_193950908.jpg

6 böcker jag gillar:
Kort kjol.
I taket lyser stjärnorna.
Sedan efter så har jag nog inte läst några fler.. Kanske när jag var liten men jag hatar verkligen att läsa böcker. Tidningar och internet är ju mycket roligare! :D (Då är det massa bilder och så ju..)

5 saker jag är rädd för:
Mörker.
Att förlora någon nära ens liv.
Ramla av cykeln...
Spindlar.
Att tappa kameran!!

4 ord som beskriver mig:
Posivit.
Glad.
Envis.
"Söt" som alla säger. :P

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/stva_193953109.jpg
Söt va?

3 saker jag ser fram emot:
Sommaren!
Jobb.
Lov!!

2 snygga killar:
Hur menar du med snygga? Isåfall så står alltid min pojkvän 1a!
Hm.. tvåa.. Travis Schuldt (Scrubs)

1 bra låt:




Rebecca and Fiona - Jane Doe Haha älskar deras video :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0