Me and you, just us two

Hej älskling.

Eftersom du har praktik och måste upp så tidigt så ville jag inte väcka dig med ett sms med din gammel mobil. Förstår om den skulle låta förfärligt! :') Det jag tänkte säga var att jag längtar verkligen till den 5e, en torsdag kväll i april. Då får man äntligen spendera en underbar tid med dig igen, och inte bara det, Vi två kommer kunna fira ett helt år med varandra. Det kommer bli det bästa året, 2012. Jag kommer aldrig glömma detta år, även om jag skulle bli hela 70 år gammal. Detta är ju andra gången som vi kommer kunna fira månaders dagen. 12 månader kommer vi fira, även ett helt år med varandra! Ett år... wow. Det är riktigt länge vad jag tycker. Särskilt för mig som aldrig haft ett sådant seriöst förhållande. Även så trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva denna känsla, kärleken.
Den bästa känslan är och få dela den med dig Robin, jag kan inte begära något mer än det.

Du är verkligen världens underbaraste person, som jag skulle kunna dela hela mitt liv med. Du förstår nog inte hur galet förälskad jag är i dig, men det är jag. Du är helt perfekt i mina ögon. Från topp till tå. Men insidan av dig är ju den som spelar mest roll. Det är det jag älskar med dig, att du är du, och ingen annan.

Även om detta "sms" blev lite personligt, så tänker jag bara att detta är som en dagbok för mig. Fast alla kan läsa den. Inget mer med det. Imorgon när du ser detta Robin, så ja.. hoppas du blir såhär = :')

Jag älskar dig. ♥

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2011/darling_180869597.jpg

Kommentarer
linnéa - fotoblogg

Hejsan! :)



Nu har jag månadens bild på min blogg, var gärna med!

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/march/manadens-bild-april.html#comment

2012-03-28 @ 15:57:26
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0