En dålig dag. :)

Hej!

Dagen blev inte bättre när man ser att man har fläckar efter brun utan fucking sol. Haha jag vet fan själv att alla jävlar använder det fast ingen "vill säga det". Fegisar.
Fick veta idag också att jag ska på bröllop den 21 juli. Då ska Robins syster gifta sig och det blir nog jättefint.
Krockade med en grej men måste skippa det eftersom jag hellre vill på bröllop och umgås med hans släkt faktiskt..

Vad annars då? Har bokat flygbiljetter och är 1350 kr fattigare och jag har huvudvärk.
Varför skriver jag ens när jag är på ett dåligt humör? Vill bara få börja jobba och sluta 1an, tjäna pengar och sedan efter njuta av mitt sommarlov i Stockholm!

Hoppas bara jag får fira min födelsedag här hemma i år. Vill verkligen va med mina nära vänner, pojkvännen + familjen. Visst känns det mer som en födelsedag?
Jag var i Stockholm förra året och firade min födelsedag med bara Robin, det var verkligen den bästa födelsedagen i mitt liv, men jag tror faktiskt den kommer bli bättre i år. :) Aja, man ska inte förvänta sig för mycket..

Nu ger jag upp med skrivandet som ändå var så tråkigt att läsa.. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0