En vecka kvar nu. ♥

Hej alla människor som fortfarande läser denna blogg.
Blir såklart glad av att ni tittar in, men varför? Är så tråkig..

Mitt liv har gått upp och ner lite grann, jobbigt har det varit men bra stunder har det såklart funnits.
Igår - Var jag med min fina vän Linn, kladdkaka och nogger glass + serien New girl.
Idag - 1 lektion på skolan och tog moppen. Kände mig jävligt lat, men vafan.. hade 5 minuter på mig att hinna till skolan.. Samt så fick jag veta historia provet och jag fick C+ (riktigt glad över det!)
Sen har vi firat min mammas 51 års dag, och vid åt middag på Arctic Thai och grill! Super jävla gott var det. Ett starkt måste till att äta där! :)
Samt så fick jag veta i måndags att jag fick mitt sommarjobb på Lundagårdkyrkogården 5 veckor igen! Det gjorde faktiskt så att min vecka blev bra igen. Blev så otroligt lycklig i några timmar och kändes faktiskt som att det var värt med att åka till skolan trots allt att jag bara hade en lektion. Den tråkigaste också!
Atm så väntar jag på programmet "Fråga Olle". Haha varenda avsnitt är så speciella..

Men nu ska jag kila, ha det bra allihopa och sov gott!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/333333333_202076182.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0