Om tio dagar

Detta är första gången jag är tillsammans med någon på alla hjärtans dag. Ganska så forever alone känns det ju, fast ändå inte! Eftersom jag är ju tillsammans med världens finaste och underbaraste pojkvän som finns i hela världen, men ändå så kan jag inte vara med honom! Fan vad surt det är. Fast ändå, jag träffar honom om 10 dagar bara så det är inte länge kvar! :')
Det gör ändå inte så himla mycket, det känns ju ändå bara som en helt vanlig dag. Så varför klaga?

I alla fall, om tio dagar så får jag äntligen krama om dig, kyssa dig och bara kunna se dig på flygplatsen igen Robin. Det var så länge sedan nu. Om tio dagar så var det exakt en månad och 17 dagar sedan jag var med dig. Jävlar vad tiden går fort alltså.. Två veckor med dig nu behöver man verkligen, ta igen all tid om man säger så.
Jag skulle aldrig kunna tänkte mig ett liv utan dig, du är verkligen det bästa som finns i mitt liv och om du skulle försvinna, så vet jag faktiskt inte vad som skulle hända med mig.
Jag älskar dig mer än allt annat älskling! ♥

Om tre dagar så har vi 10 månader med varandra, de bästa månaderna i mitt liv.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/lskling_189423278.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0