3e juni 2012

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/bilder-_205169192.jpg

Här är några random bilder från 2011.

Idag har jag vaknat sent (11:20), skottat sten eftersom att vi gör om hela tvättstugan så pappa har borrat bort all gjutning. Hämtat min moppe hos Linn och sedan tankat, pluggat mitt hemprov på matten så jag får G i den kursen. Jag har fått G (och lite mer på 2 andra prov) på varenda matteprov jag har haft på kursen men jag fick ett poäng ifrån G i nationellan.. Så 21/22 poäng. Så då blev det ett äckligt hemprov. :) :P
Annars då? Jag mår väl bra antar jag, inget som bekymrar mig så himla mycket ändå. Man har ju ändå sina vänner så då funkar väl allt antar jag?

De fyra första bilderna är från Cypern 2011 och de två sista förstår ni nog vad det är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0