Den 14e juni 2012

Hej alla!
Jag har jobbat hela veckan och har inte haft orket till att skriva något nu faktiskt. Vädret har hållit sig ganska så bra och det har inte skadat något!
Btw! Jag har brännt mig på huvvet..
Vad mer då? Jag mår bra oftast och inge bekymmer alls faktiskt.

Ett samtal på Skype med Robin och Danne ikväll:
Danne - Robin ska vi hitta på något på midsommar?
Robin - Jag antar det, vi kan ju dra ut eller något.
Danne - Vänta, skulle inte Rebecka komma ner då?
Robin - Nja vänta.. ne det tror jag inte, eller - jag vet inte?
Rebecka = :(
HAHA
Känner mig kort.. (Ni förstår inte men min pojkvän gör det).
Du är det bästa som finns Robin.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/iloveyou_199689759.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0