Torsdag den 24e maj 2012

Hej alla.
Efter ett avslutat samtal med Robin så insåg jag att jag inte har gjort något inlägg på bloggen idag. Hm.. bra att jag kom på det innan jag skulle stänga av datorn!
Imorgon har jag SÅNG(!!) fuck vad jag har längtat. Har inte haft sång på över 3 veckor och känner att det verkligen är dags nu! :'D
+ gympa som en Elisabeth och Cissi ska hålla. Fyfan vad jobbigt med stafett.. Särskilt när det kommer va en solig dag, okej nu ska jag inte klaga på solen när jag ändå har längtat till den!
Btw, har putsat fönstren i 3 jävla timmar idag, fyfan vad stolt jag är! :D Äntligen har man ett jobb som man kan skaffa in lite pengar på. Så himla nöjd.

Men iaf, är taggad till det sista innan sommarlovet eftersom jag ändå kommer sakna klassen litegrann, men längtar mer till att få träffa min pojkvän. ♥ Jag saknar dig Robin, även om det bara har gått 4 dagar sen vi var med varandra, så saknar jag dig jättemycket. Fy och blä för dessa 100 mil mellan varandra. Flytta upp hit ok? H3h3..
och nu hatar du mina "h3h3".... :')

Juste, en fråga bara. Ni som ändå läser min blogg fast ändå aldrig kommenterar, kan ni bara säga hur ni tyckte min design blev? För mycket färg? Rosa? Blev den bra? Passar den mig? Snälla ge mig tips till att förbättra! :D
Det var så himla länge sedan jag höll på med att designa så jag känner att det är dags att expreimentera lite mer nu!

Har ni tänk på att jag har börjat skriva ganska långa inlägg? Aja, w/e.
Puss.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/jagmamma-och-pappa_203973161.jpg

Här är en bild från Cypern 2011. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0