Söndag den 20e maj 2012

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/loooooove_203422206.jpg

Hej alla!
Ni undrar säkert vad som har hänt med min blogg antar jag?
Nu tänker jag berätta lite om min helg faktiskt!

Nu i torsdag så kom min pojkvän upp och hälsade på. (13 månaders dag btw ♥). Han landade på morgonen och vi myste och hade all tid i världen med att bara kunna få umgås kändes det som. Han åkte hem idag och det kände ändå bra. Inte var det jobbigt heller, för vi kommer ändå träffas nu på midsommar har vi bestämt! :)
Så nu är det bara och tagga till dessa 32 dagars väntande.
Det kändes så bra att han äntligen kom upp, eftersom det var lite strul där ett tag innan. Men nu är allt så som det ska vara!
Jag är hur förälskad som helst i Robin och längtar verkligen till sommaren!
Man har pengar, man kommer kunna firar sin födelsedag hemma i år, kommer träffa Robins familj/släkt och vara i Dalarna, sol och värme och bara vara med min älskling! Gaah vill ha sommar! :D

Lite mindre än 3 veckor kvar tills sommarlov och direkt så kommer jag börja jobba. Känns väldigt bra och få bort det ändå och kunna träffa de fina folket man jobbade med där också. :)

Har två engelska läxor att göra, matte nationellaprov på tisdag och sen vet jag inte hur läxorna kommer se ut innan man går ut 1:an!

Haha det kanske blev lite mycket text här, men w/e, hoppas ni orkade läsa såhär långt.
Ha det braaa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0