Min insta vecka!

 
1. Köpte en jättefin stickad idag och är hur jäkla nöjd som helst, billig som satan också!
2. Laddade upp denna gamla bild på mig och Robin efter att han hade ringt mig klockan 6 på morgonen. Var helt borta i skallen men ville bara lägga upp en bild på honom för jag saknade han så. Blev så himla glad över att han ringde!
3. Kvällsfikan för mig igår - citron te, ägg, mackor och en bra film på tvn!
4. I förrgår var det världens bästa höst väder, och då var jag tvungen att ta ett kort bara för att hihi.
5. En gammal sommarbild på mina bästisar.
6. Lånade Elins permanenta vatten(sprit?)penna och det försvann jävligt fort! (Obviously, handflata liksom..)
 
Nu ska jag nog gå och lägga mig. Orkar inte hålla mig vaken och vill bara gråta till sömns eftersom jag har snart ett svårt matteprov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0