H&M levererar!

Min stockholmsresa var heeeelt underbar!!
Fick tillbringa en jäkla massa tid med min kille och hade världens bästa väder! Värme och sol, satt som en smäck.
 
En dag när jag gick in på H&M i Handen centrum (Haningen) så hittade jag denna skönhet. Har alltid letat efter en fin bikerjacka, och just denna var menad för mig. När jag såg den var det som att det kom stolstrålar runt om den. GULD!

Snart har jag också varit tillsammans med världens bästa kille i 2 hela år!! Shit vad tiden går fort! ♥

Kommentarer
Anonym

Åhh har funderat på att beställa hem just den jackan! Men eftersom det inte är äkta läder tvekar jag. Ser den väldigt fake eller plastig ut i verkligenheten, eller är den lika snygg som på bilden?

Svar: Jag lovar dig att den är LIKA snygg som på bilden!! Den ser inte fake ut i verkligheten och är riktigt bekväm. Jag har nog alltid haft st 38 på alla jackor jag köper men just denna så tog jag 36 eftersom att den var så bred vid magen så jag rekommenderar en mindre storlek! :-) Kul att du frågade!!
Rebecka Siurumaa

2013-04-23 @ 14:42:20
Fotograf Annie

Snygg jacka :)

Svar: Tackar! :-) Väldigt bekväm och värt priset! ;-D
Rebecka Siurumaa

2013-05-27 @ 15:54:37
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0