Mina finaste.

Här är mina finisar. Musse & Mimmi. Ni undrar kanske varför just en katt heter Musse och min hund Mimmi? (Mimmi och Musse= Mössen) Hehe..
När vi fick Mimmi så tror jag att hon hette Mimmi från förra ägarna. (Minns inte riktigt, det var väääldigt länge sedan vi fick henne.) En riktigt Söt Mimmi. Och när jag fick Musse när jag var 13 år(?) kanske så ville jag så gärna att han skulle heta Musse. Jag vet inte riktigt varför, men han var så himla fiiin och ville ha någon namn som skulle ha ett "S" i, så då blev det Musse! :D
Om man nu tänker i efterhand så kanske han skulle ha hetat Zimba?.. Aja om det blir någon nästa katt så blir det Zimba eller Simpson! Fråga mig inte varför...

Kommentarer
Linn M

trodde att du tyckte att jag var finast :'(

2013-01-27 @ 12:47:24
URL: http://tjabbalinn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0