Saker jag saknar med sommaren.

· Jag saknar att kunna cykla i shorts och ett linne.
· Den där känslan att va lite brunare än vad jag är på vintern.
 
· Spendera en massa tid med min pojkvän.
· Känna sanden mellan tårna på stranden.
· Solens strålar som värmer ens kinder.
· Få jobba och tjäna en massa pengar under en kort period.
 
· Se himlens alla vackra färger en varm sommar kväll.
· Spela kubb med de bästa vännerna.
· Kunna gå barfota på gatorna.
 
· Använda Converse.
· Gå på Gröna lund en hel dag.
· Äta en mjukglass.
 
Egentligen så finns det massvis med andra saker jag vill göra på sommaren men då blir det nog en riktigt lång lista! ;-)

Kommentarer
Mirre

Ohh så många fina kort =D

2013-01-29 @ 19:22:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0