Cypern 1

Hej alla underbara!

Just nu sitter jag i ett jävulskt stort rum och det är receptionen! Där all internet finns så det är gratis internet för mig i 2 veckor! :D Haha det är ju det hemma för mig ändå.. men ett + i kanten är det ju med lite internet utomlands!

Det är över +30 här och det är så underbart här säger jag bara.
Gratis allting, sol, bad, skratt, mat, musik, aktiviteter, ännu mer mat....... ♥
Men i alla fall, jag saknar alla där hemma så jävla mycket redan! Men, snart träffas vi igen mina sötnosar :')
Men Robin kommer jag inte träffa på ett bra tag =/ Men, man får nöja sig med telefon/mobil, skype, internet helt enkelt! Men vi träffas snart igen älskling :') Längtar så!

Redan bränt mig under ögonen/kinderna :(



Syns det?  Kul nog så kommer jag blogga någon gång i veckan så det blir ganska skönt och känna att man inte ignorerar bloggen faktiskt, för jag älskar o blogga, men man kan verkligen tappa känslan ibland.. Men snart är jag tillbaka på samma bana hoppas jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0