Nytt, again..

HAHA

känns mycket bättre med headern nu faktiskt.. konstigt nog.. buh, la så jävla mycket tid på den förra, så blev man inte ens nöjd, fail? (Btw, tryck på F5 för att uppdatera hemsidan!)
JA

Men nu känns det väl mer stilrent och mer, mig. Kanske haha... Åh nu gormar jag med mitt skrivande. Och nu sitter jag på skype med Robin, Simon och Niklas! Ska snart göra någonting vettigt för de ska ut och jag ska va hemma som en uppstoppad råtta wihoooo...
Kanske borde göra en ny kategori om Webcam och Design? Skulle nog va mer lite organiserat..

Juste hörni följ mig på [tumblr] nu då!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2011/tumblr_178251790.jpg

Kommentarer
Linnis

Men åh jag hann ju inte ens se den förra headern, om det inte var den du la in i inlägget där du skrev om den haha? Men denna är asnice vännen.

Ily!

2011-12-17 @ 22:23:34
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0