Cya later aligater!

Nu blir det Stockholm för mig imorgon mina fina läsare!
Så, jag kommer inte blogga NÅNTING förrän jag kommer hem den 4 augisti! Skönt och få åka bort från
skit Boden ett tag och njuta av sköna ledigheten med min underbara pojkvän!
Jag älskar dig Robin.

Men iaf, nu ska jag krypa ner i sängen med honom och se klart Liar Liar (tror jag den hette).
Sedan efter städa klart rummet och packa allt klart och sen somna så tidigt som möjligt! :)
Det blir att gå upp 6 imorgon på morgonen...... men men, man får stå ut ibland med sömnen!
Så.. vi hörs när jag kommer hem från Stockholm! ♥

Kommentarer
Linn

Ha det bra nu underbara du!

2011-07-22 @ 13:19:35
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0