It's sucks, i know

Jag vet att de flesta tycker att min blogg suger nu, haha och det tycker jag med hihi!
Ne men, efter jag har kommit hem från Stockholm och har varit på en underbar resa i Cypern så
kommer jag gö en ny start på bloggen och börja göra nå vettigt med att blogga.
Får en ny kamera snart för jag fyller år, och då blir det hälften att betala så det duger hur
bra som helst för mig!

Jag måste också bara skriva här nu, att det som har hänt i Norge är så fruktansvärt, blir fan rädd att va
borta från min familj när man så väl vet att vad som helst kan hända faktiskt när man väl är borta.
Men iaf, jag älskar er min älskade familj ♥ Ni är bäst.

Nu, ska jag, Robin, Marcus och Sebbe se på en skräckis!

Cya



Och jag tycker det är så tråkigt när jag inte kan ladda upp nå bilder jag har tagit på mobilen/kameran
=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0