“Some love one, some love two. I love one, and that is you."

Igår glömde jag bort hela min blogg, var helt slut efter jobbet och orkade verkligen inte ens tänka! Haha.. ne men ja!

Day 04: my favourite book [Yesterday]

För att vara ärlig, jag HATAR böcker! Finns inget roligt alls med dom var jag tycker faktiskt.. Men om jag absolut måste välja så är det väl I Taket lyser stjärnorna.

http://bilder.fsys.se/9789150113051.jpg


Detta var verkligen den bästa boken jag har läst faktiskt, så otroligt också att den fick mig att gråta, liksom, inte fan gråter jag ofta? Haha :)
Ne men, och det är typ den enda boken jag har läst ut! Hahhahaha.. ne men jag hatar att läsa böcker, har inge svårigheter med det eller så, men jag hatar bara böcker! Så lång tråkiga och så..



Day 05: my favourite quote [Dagens fråga]

Det är citatet jag har på mitt inlägg nu faktiskt -
älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0