12 dagar kvar bara



Såhär är det för mig och min pojkvän. Känns det som. Deras historia är exakt som min och
Robins. "Förutom att de träffades på tumblr haha.."
För vi träffades via Wow.

Men, vad kan man säga? Jag älskar han mer än allt annat som finns i hela universum.
Han gör mina dagar, han gör så jag ler när jag får ett sms liksom. Bara man kan prata med
honom så blir jag så jävla glad att man kan ha någon kontakt alls. Skype, mobilen är typ det
enda som finns för att vårat förhållande ska funka. Helt sjukt egentligen. Istället för att kunna
skutta till honom några kvarter bort i från en så måste man vänta över 1 hel jobbig månad och
flyga till honom. Men då, på flygplatsen, så är väntan värt det. Jag är helt nykär och veckan blir
till den bästa man har varit med om på länge.

Längtar verkligen till den 28e oktober. Så vi äntligen kan träffas igen efter 40 långa
och ensama dagar utan dig älskling.
Jag älskar dig Robin, över hela mitt hjärta, och Du är det bästa som finns i hela mitt liv ♥

Jag kan inte bärga mig tills jag får kyssa dig igen.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/a3948eee_jag-%E4lskar-dig.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0