Fan alltså..

Dessa nationella prov.. Kan de aldrig ta slut?
Imorgon - Skriftligt nationella SV
Nästa torsdag - Skriftligt nationella ENG
Sen kommer läsförståelsen några dagar efter..
22/5 - Nationella i matte.....
Sedan efter har man sång läxor, vanliga läxor, läxor man har glömt bort. Fyfan vad jag längtar till sommarlovet nu!! Så man kan få jobba och tjäna pengar, umgås med Robin 24/7 och bara njuta av solens strålar mot sin släta hy.
(Btw så hade jag "prov" eller ett stort läxförhör blabla..) hihi.

Aja nu ska inte detta bli ett "hat"inlägg!
Det har varit en fin dag idag, sol och fint umgänge = Den bästa skoldagen då!
Jag har ringt Robin på Skype men han svarar inte :((
Skit samma, ska käka och plugga. Vill bara sovaaaaaa.



Tyvärr så är inte MGMT lika bra live :/
Nu ska jag äta något gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0