Älskade höst.

 
Ni har säkert undrat vart jag har varit den senaste tiden?
Jo, jag har varit med min pojkvän Robin i Stockholm och jag har verkligen njutit av mitt sommarlov! Finns nog inget bättre än att slänga iväg alla skolböcker och njuta av ett långt lov.
Men nu är kalla hösten här i norrbotten och för det så ska jag köpa mig en ny jacka! :D En fjällräven jacka som är fodrad m.m. Åh vad jag är taggad till en ny fin jacka! Först skulle det bli en skinnjacka men nu har jag ändrat mig eftersom den värmer ju fan knappt nå.

Igår då var jag på skolan och sjöng med ensambel grupperna och det gick väl bra, lite skakis i rösten bara men det får man väl leva med..

Kommentarer
steffi

kan inte du lägga upp en film på hur man lägger in bakrunden (som du visade i en annan video) på bloggen?

och sen kanske hur man kan göra snygga headers och flikar på bloggen kanske om du förstår mig ? :D

Svar: Vi får se om jag har tid någon gång! ^^
Rebecka Siurumaa

2012-09-02 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0