10 februari 2012

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/piano_188713961.jpg

Om två hela veckor så kommer Robin upp. Jag längtar så jävla mycket så det gör ont. Verkligen!
Sen att man måste plugga en massa skit och verkligen kämpa till det sista innan lovet kommer. Visa de nya lärarna att man verkligen kan, och vart man ligger i ämnena. För jag kämpade verkligen på förra skolan halva terminen. Åh blir så jävla mycket press :(

Men men.. får hoppas på att allt blir bra! Vill verkligen inte behöva känna någon press om att komma in på högskola. Men såklart, så är det ingen idé att drömma om det! Fyfan vilken konkurrens det blir!

Jag är jävligt nöjd över min linje, och jag ångrar inte att jag bytte!!
Jag vet heller inte varför jag gjorde detta inlägg. Kände bara för att skriva av mig lite kanske? Det är nog kanske därför man har blogg. Lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0