11 januari 2012

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/lolz_183909327.jpg

Känner mig fett ego. Men det får man ju göra när man har en egen blogg :')

Idag har det varit en ganska depp dag faktiskt. En av mina klasskompisar har gått bort. Vila i frid fina du.
Annars har det bara varit tråkigt och kasst ändå. Kände att det nog hade varit värt att va hemma istället!

Men imorgon så kommer det bli en bättre dag. Sovmorgon till halv 10, träffa gamla klasskompisar, kolla musik estet i BODEN! Hoppas det övertygar mig så pass mycket så att jag slipper pendla med buss helvetten. Kanske blir att jag byter linje, eller inte. Fan vad svårt det är att välja ): fml.

Nu sitter jag atm på skype och lyssnar när Robin och Simon sitter och spelar Skyrim, fan att spelet var tvungen att existera.

Kommentarer
Linn M.

Fin äru.

Love u.

2012-01-11 @ 18:33:14
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0