12 januari 2012

Ser att min design inte ser ut som den ska på Explorer.. Hm. Sur som fan faktiskt..
Idag har det varit en bra dag, ända tills jag typ fick världens huvudvärk, lutade mot migrän, men jag blev inte blind tack och lov!! Annars var det kul på en helt annan skola. Träffade en hel del av mina gamla polare, fick va på roliga lektioner och ganska slappt och skönt var det! Men det har nästan bara musik, så.. FAN VAD KUL!!
Men jag vet fortfarande inte om jag ska byta alltså.. Lite ledsen och depp över det faktiskt..
Känner också att ingen förstår mig, lite drygt faktiskt.

Nu ska jag sitta och lyssna på min tråkiga pojkvän som spelar sitt jävla fitt Skyrim. Blir less på ditt spel nu älskling. Snälla ta en liten paus nu? Nej juste, du ser ju ändå inte att jag har skrivit, du spelar ju Skyrim :P
Du skulle ändå inte bry dig ifall jag sa det, "eftersom du har fått det och du ska använda det riktigt ordentligen eftersom du har fått det!" Skulle du säga.


Kommentarer
Linn M.

Jag tycker att du ska göra det du vill, bara du inte mår dåligt!

2012-01-12 @ 18:17:52
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com
Linn M.

Men vännen, överväg lite, skriv upp negativa och positiva saker som du ser med att byta och låt det ta sin tid. Gör ingenting förrän du är säker på ditt beslut bara!

2012-01-12 @ 19:58:14
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0