6 januari 2012

Hej allihopa.

Här hemma har jag det faktiskt jättebra! Är med min pojkvän och har det helt underbart! Kan faktiskt inte bli bättre än att få vara med honom nu :')
Annars så saknar jag mina vänner lite faktiskt, men snart ses man så det är ju lugnt det, men då försvinner min Robin.. Då blir det flodvågor några dagar, sen så släpps det och så träffas man bara nästa lov!

Men iaf, just nu så ser vi på HOCKEY! GO SWEDEN!
Har tagit lite kort faktiskt, inte mycket tyvärr :( Men det kommer upp någon gång nästa vecka ska ni allt få se! Btw, jag fick en rosa onepice och jag
har på mig den nu, så jävla skönt alltså.

Nu, vara uppe längre än vanligt, typ.. och sen äntligen få sova!! - Im out

Kommentarer
Sandra

Haha jag fick också en rosa :3 fast den kommer från team sportia :D

2012-01-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0