Kärleken betyder så himla mycket

Igår på flygplatsen så blev det faktiskt ett bra, eller jag kanske ska säga ett lyckligt hej då. Man var så ledsen inombords, men ändå så var man
så himlarns glad ändå! Ibland går det inte ihop, men jag var ändå så lycklig med dig Robin de sista minutrarna vi hade med varann innan du skulle flyga iväg. Så långt bort, igen.

Att detta lov kunde bli så himla bra alltså, är så jävla överlycklig i tanken på att vi har varit med varandra nu i över två hela veckor och att det gick
så himla bra! Att man kan va så lycklig, jag trodde faktiskt inte man kunde va så lycklig med just en person alltså. Den personen är du också, det är
det som är det bästa.
Jag älskar dig!



En video från nyår.

Kommentarer
lisa

åååh så gulliga, det är sånnahär stunder man bara vill sätta sig i ett hörn och cutta sig för att man är forever alone.

2012-01-09 @ 16:15:41
URL: http://lisaaderlund.blogg.se/
Linn M.

Åh vad jag har saknat att läsa din blogg när Robin har varit uppe! Han får inte komma hit mer, jag måste få läsa din blogg okej? Puss I miss u.

2012-01-09 @ 21:08:44
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0