Videosnuttar på mitt sommarlov 2011



Här är en snabb video från min sommar 2011. Känner att en hel del klipp också borde varit med! Men.. har inga ): Så detta får duga helt enkelt.

1. Fick äntligen känna på min födelsedagspresent från mina föräldrar! - En Canon 550d!
2. Första kortet jag tog var på mamsen. Sen hade man lite svårt med att ställa till skärpan på objektivet.. hehe..
3. Innan jag och Linn skulle dra på LuleåKalaset! (Älskar ditt skratt Linn!!)
4. Jag, Linn & Cornelia var på Kvarnängen och fikade lite och så spelade vi in när jag "dansade", så kommer Linns jävligt awkwerd wierd skratt upp.. Fast det blev ju inge awkwerd! ^^ Haha..
5. Min farmor och farfar, när vi satt på Kallax flygplats! Sen så filmade jag lite random..
6. Sen är man ju i Cypern på semester och så säger Ukki något jävligt konstigt som inte jag förstår alltså.. (Vi var på Delfinsafari)
7. Sen på flygplanet, och sedan filmar jag ut över världen.

God natt på er!
Jag hoppas också ni gillar min design!

Kommentarer
Elisab1

HAHA omg! linns skratt och cornelias "captain obvious"

2012-01-12 @ 23:19:12
hanna

åååååh cornelia var snuttegull

2012-01-13 @ 08:54:51
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se/
Corre

"ÅH MAMMA KOLLA MAN KAN TA KORT UNDER TIDEN MAN FILMAR?!?!?!??!?"

2012-01-14 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0