Elisabeth - "uppdatera din blogg nån gång dummer -.-"

Heeeej allihopa!
Elisabeth klagade idag om att jag suger på att blogga, vet ni, jag håller faktiskt med. Men jag är ju inte så taggad till att sitta vid datorn eftersom jag är hos världens bästa i Stockholm så. Men jag kommer hem på fredag!!

Hur det har varit då.. Ja, det har varit jättebra hittills och jättefint väder! Är hur kär som helst och vill verkligen inte åka! Men vad måste man inte göra för sin framtid? -.- Haha..
Nej men flygresan gick bra, bil med. Är hos Robins pappa nu och på onsdag ska vi till hans mamma och sova där tills fredag! :) Ses snart Lenita!! 
Fåglarna kvittrar varenda morgon och det lyser in lite solljus från Robins fönster. Men man känner sig som hemma eftersom att det är en fet skog utanför hans fönster.. :'D

NU BLIR DET SKYRIM EFTERSOM ROBIN KOM HEM!! ♥ Jag kan inte spela det utan honom.. är för feg..

Kommentarer
Elisabeth

AWESOME ATT DU BLOGGADE :D pussen <3

2012-03-06 @ 19:11:14
Cornelia

Saknar dig ju ):

2012-03-06 @ 20:58:08
URL: http://quornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0