Onsdag den 14e mars 2012

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/mussins_193923746.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2777505/images/2012/muffins_193923815.jpg

Min dag har varit riktigt bra faktiskt.
Vaknade, gick ut med hunden på en lång vår promenad och njöt verkligen av solen som stekte mot ansiktet! Sedan efter när jag kom hem så tog jag en till promenad mot Ica och köpte lite mjölk m.m och sen när jag kom hem så bakade jag kladdmuffins! :D Fasen vad gott det var.. När Johannes kom hem från jobbet så blev kladdmuffisarna precis klara i ugnen. Vilken tur! :')
Annars har jag tagit det lugnt vid datorn, spelat, och mitt internet har inte funkat så jag har inte kunnat blogga någonting! :(

Imorgon när jag och Johannes ska äta hos mig 80 åriga mormor så ska vi tydligen beställa pizza :') Fan vad du är grym mormor! Samt så ska jag ta med några muffins till dig finis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0