Pms veckan - ni får fan stå ut med det föräldrar/killar/vänner.

Hej allihopa.

Alltså, jag har haft pms hela tiden den här veckan och jag har bara låtit det gå ut på Robin eller min mamma hela tiden. Jag hatar verkligen när det blir så, sen så får man jättestora skuldkänslor och säger förlåt, men det blir aldrig som att förlåtet kommer fram till personerna.
Detta händer alla tjejer (även killar) men att någon av oss orkar med det, det förstår jag inte. Brukar komma i perioder för mig och det kan fan inte bli värre alltså.. Ibland funderar jag på om man ska "isolera in sig själv" i en vecka tills allt pms försvinner. Skulle inte alla bli glada och nöjda då?!
Jag blir deprimerad (så grovt), arg, mat sugen hela tiden, aggressiv, lättretad, avundsjuk m.m.
Så jobbigt att man måste gå igenom detta, och särskilt när någon i ens liv måste gå igenom skiten med mig haha... Då blir allt bara till ett helvete och då blir alla sura.
 
Har någon ett tips om vad jag ska göra? Liksom, jag kan inte hantera det. Det går fan inte. Är isoleringen den ända lösningen?
Hjälp!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0