02 04 13

Hej alla underbara.
 
Jag sitter här vid datorn i mörkret då pojkvännen ligger och sover. Han ska upp tidigt imorgon så därför får han ligga där själv ett litet tag till. :-) Lovet har just börjat och jag har snart varit i Stockholm i en vecka och nu är det en vecka kvar tills jag åker hem. Tiden går verkligen fort då man har det riktigt roligt, och är lycklig.
Såklart saknar jag min familj och vänner men de får vänta en vecka till hihi.

När som är påsken över och nu kryper våren fram sakta men säkert. Snart kan jag äntligen inviga min fjällräven jacka och då kommer jag känna mig riktigt naturligt fin. (Låter verkligen jättefult men jag har alltid älskat fjällräven och nu kan jag äntligen få va lika fin i en som alla andra är!)
 
Bloggen, instagram alla sådana där grejer som man ser vad jag gör har jag inte uppdaterat nånting. Nu när det väl är lov så ska man verkligen ta hand om sig själv och verkligen koppla av. Det har jag också gjort!
Men så som det ser ut nu så kommer jag börja plugga till ett prov jag har efter lovet.. Så fort jag kommer börja öppna böckerna och kolla på anteckningarna så kommer hjärnan lägga av helt. Dat feeling. :-')
 
Men ha ett riktigt bra lov nu allihopa och njut av vädret som har spruckit fram!! 
 
Vaxade mina ben innan jag drog till Stockholm och resultatet var helt OK och det höll i ca 1 vecka.

Kommentarer
liborius

åh jag måste börja vaxa mina ben inför sommaren^^

Svar: you go girl!!
Rebecka Siurumaa

2013-04-09 @ 15:15:25
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0