"How to Brows!"

Den här tjejen är så grymt duktig inom området smink. Jag prenumererar på hennes Youtube kanal och älskar varenda video hon gör!! Rekommenderar starkt! ♥
 
Min dag: Hade skola som vanligt och sedan så åkte hela klassen + comenius folk till badhuset och det var riktigt skönt och få bara sitta i bubbelpoolen haha! Nej men vi badade, chilla, ja.. ni vet. :-)
Sen drog jag och några polare och käkade på Mojjen och det var sååååååå gott. Mums. Efter det så åkte vi till skolan igen och kollade på en film med hela klassen i C-sam salen. Världens sämsta film men trevligt umgänge!

Nu ska jag försöka sova tror jag. Är helt slut i kroppen och ska gymma imorgon, så behöver all energi jag kan få!
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0