50% REA

Jag har princip aldrig haft tur med julrean, Men nu jävlar gick det!! Hittade ett par skor på Eurosko i BODEN och det var storlek 38. Jag har st 39 men skorna var så rymliga så de satt perfekt! :) Hatar ljuset i mitt rum.
De här skorna kommer jag använda när det blir vår/ om det inte är så kallt ut. Jag skulle egentligen köpa ett par nya vinterskor i år, men eftersom att min mamma hade lagt undan ett par för 10 år sedan (i väldigt fint skick) så fick jag dem nu (i rätt storlek också)! De är dock ett par extremt varma vinterskor, så jag kan bara använda dem när det är väldigt kallt. Annars så kommer jag svettas sönder i dem när det kanske är noll grader. :')
Så då kändes det som ett bra beslut att köpa dessa skor! :D

Kommentarer
Sofia

Superfina skor! Om du gillar att läsa får du jättegärna titta in på min blogg där jag bland annat lägger upp egna texter :)

2013-01-15 @ 16:46:59
URL: http://sofiaroben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0