Segare dagar finns det inte..

Hej allihopa.
Jag har verkligen haft världens sämsta dag. Alltså, min kropp vill inte reagera på det jag tänker och jag har haft huvudvärk i två hela dagar. Mår bara sämre nu när jag hade gymmat efter skolan men såklart gick det ju hur bra som helst på idrotten idag när vi hade skridskor! Gah..
Måste fokusera mig på min pianoläxa, hemtentan som skulle va inne innan jul (hehe) och en massvis med matte. Jag är hur jäkla skolless och vill bara få lov igen och börjar tjäna in lite pengar.
Förut var jag mer petig om skoluppgifter men nu har jag verkligen gett upp. Lärarna ger aldrig upp med att ge oss läxor samtidigt(!!!!) prov osv.
 
Hoppas jag blir sjuk imorgon och får stanna hemma och göra det som känns vettigt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0