Mysigaste filten ever.

I fredags åkte jag och mami till Luleå och skulle byta ut min fjärrutlösare eftersom den ville inte fungera.. Så när vi kom dit så gick vi in till en del olika affärer bara för att kolla lite av nyfikenhet. :-)
Efter vi hade varit i centrala Luleå så åkte vi till Storheden för jag skulle hitta en ny resväska (min har gått sönder inifrån så det var nog dags med en uppdatering).. Hehe.
 
När jag kom hem så insåg jag att jag gick 700:- minus.... Känslan i hjärtat alltså. :'-)
Om man tänker efter så är jag otroligt nöjd över mina köp så det känns lite bättre i efterhand!
 
Ska visa er senare vad jag köpte, men först ska jag spela lite Ps2 (Planetside 2) med kusinen min!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0