First Aid Kit

Hej allihopa! :-)

Här är det livlöst och jag har inte rört min kamera på ett bra tag... Skäms lite faktiskt. Men jag funderar på att ta med den till Stockholm den här gången och kanske fota inne i stan? Vad tycker ni?

Annars då? Jag mår bra, går snart ut andra året på gymnasiet och är så taggad till imorgon(!)
Det enda är att jag är så otroligt sur/ ledsen över att mina favorit jeans försvann i omklädningsrummet på gymmet. Hade tydligen glömt dem i skåpet eller något sådant när jag skulle gå hem och dagen efter när jag skulle hämta dem så fanns de inte där. (Inte ens i hittelådan). Jag kände bara: Table flip och gråt. Att människor seriöst ska ta ett par jävla fucking byxor. Nej usch fy.
Och så har min rehabträning med sjukgymnasten tagit slut och istället för att betala en massa pengar så väntar jag tills jag blir 18 år (den 26 juli) och börjar gymma på det nya gymmet i Boden. :-)
 
MEN MEN. Får köpa ett par nya nu när man lika gärna har fått lönen. (De flesta av mina jeans är så glappiga vid smalbenen och jag trivs verkligen inte med det...)
 
Any who, favorit låten på länge.
 
Roadtrip låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0